Friday, March 2, 2012

uhibbufillah... =]

"Klu Allah b'kehendak, Dia akn turunkn rsa ksh n syg kpd hmba2 Nya..sbb tue when we meet someone, kdang2 rsa mcm rapat sgggt...mcm dah kenal lama, smpai   'we'   akn snggup utk m'lbhkn   'someone'   tue b'bnding dirinya sndiri..."

miss u


Do u know what's the meaning of 'tautan hati'?
It is reallly unexplainable as u just dont really know how to describe it in a very simple way
but yet u can still feel it with ur heart...
and that's how i feel...


she is.....
a very warm lady that i have met...
who is always be my guardian all the time...
 I miss her so much because of Allah n I really want my 'adek' to feel the same when they are with me..

hebat kn penangan cinta b'ukhwah tue?
be with her buat kn sy rsa seperti hidup dgn Dia, kerana Dia n b'sama Dia..

she reminds me about Him, not him..
she always be with me wherever i go n stay with me whenever i need some one to talk to..


bila pikir balek....Allah mmg sgt2 sweet, sbb hanya dgn izin Allah shj hati-hati yg keras nie akn tertaut...
hati-hati yg mmg Allah dh pilih utk kenal Dia dgn lebih dkt...
n tue yg bt sy lagi t'haruuuu.... ='] 




No comments:

Post a Comment